Höstlovsfest :3

Hoho va på åsum fest igår med Lowe och nu är jag grymt seeeg :3
Vi kom hem nån gång vid 6 eller 7 på morgonen idag, har inte sovit nånting
utom typ en timme på dan idag och nån timme hos Jesper.
Nån hade hunnit skriva "HELJ!" (felstavat) på Lowes kind och markerat
med ett X på magen vart dom skulle ta hans njure när vi sov rofl x'D

Jag fattar verkligen varför Lowe älskar sin klass, alla var så sjukt snälla! *o*
Men, nu blir det inget sånt kul för mej på ett år.
Jag har fått en ny medicin som man inte får dricka med, så jag blir nykterist i ett år! ;O
Ska på fest på Fredag igen, hos Sara :D Kommer bli fett awesome det med!
Det är en "försenad" Halloween maskerad, och maskerader e ju alltid kul, right? :3

Vad har ni gjort hittills på lovet? :D

Kommentarer
Postat av: Kaka

Jag gjorde inte så mycket på lovet :D Hehe

2010-11-29 @ 13:48:50
URL: http://railroad.blogg.se/
Postat av: Emma Bästa Gustafsson

Fin blogg :D

Gillar headern! :)

2010-12-04 @ 16:58:43
URL: http://ttypbadhairday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0