Deppfisk...

Idagidagidag...... vad har hänt idag?
Jag var glad för att jag slutade tidigt o trodde mamma skulle va hemma,
men hennes medarbetare e ju sådär lagom cp o ringer o sjukanmäler sej
för skojsskull så hon måste jobba. Så jag sitter ensam hemma.
Snart ska jag dra till Japanskan, fast idag orkar jag inte, för jag e deppfisk.
Min frisörlärare sa att om jag inte skärper mej ordentligt så kommer hon
bli tvungen att sänka mitt MVG till ett G. Otroligt. Jag måste verkligen suga.
Hejdå <3 ._.

Kommentarer
Postat av: apanda

öhm , lite taskigt att hota med att sänka ditt betyg från mvg till g bara för du är deppfisk o:

2010-10-07 @ 16:29:32
Postat av: Danneh

mjo, men hon verkade fatta att de va nåt,

så jag ska snacka me henne under veckan >o<

2010-10-10 @ 15:34:46
URL: http://danichu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0