4 mm idag! ^o^



With a thousand lies, And a good disguise
Hit them right between the eyes, Hit them right between the eyes! 8D (8)


Lol, sitter o sjunger med till en Offspring låt som spelas på radio
och nu såg jag att fönstret var öppet... hm ja, lyckade mej! <3 XDD

Om en timme ska jag åka och träffa Lowe på stan!
Lowe ska köpa en ny jacka och jag ska kolla efter en 4 mm töjning,
för idag får jag töja lite till, yayy! ;D
Mamma vet fortfarande inte om det och jag undrar hur hon kommer
att reagera när hon väl ser det, för NÅN GÅNG måste hon ju se det? x_x
Får se när det blir och ta problemet då. Får säga att den e fake eller nåt x'D

Igår såg Jag & Lowe på Totoro! ^^
Jag är grymt efter som inte har sett den tidigare.
Tyckte iaf att filmen var sjukt gullig och jag vill se fler av hans filmer OwO NU!
Vilken är den bästa Hayao Miyazaki filmen tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Janina

Spirit away är bäst, om den nu heter så.. ^^

2010-09-29 @ 15:10:54
Postat av: apanda

Totoro lätt 8D

2010-10-07 @ 16:31:06
Postat av: Lisa

Spirited Away, perhaps...

Alla är ju asbra D:

2010-10-12 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0