FUDGE! .__.

Jag kom på att jag ska upp tidigt imorgon.
OCH TA BLODPROV! T^T
Jag blir alltid så yr och illamående av o göra det.
Även om det bara är ett stick i fingret - Vilket är värre,
för det gör ju ont i en halv evighet efteråt O.O !
Så jag tar alltid i armen. Och då blir jag yr. Och det är inte kul.
Men jag slipper iaf skolan imorgon, för vi har egen gympa :D
Ska sitta hemma o köra spinning några timmar då ^__^

På Tisdag är vi lediga första lektionen för vi fick i läxa att tjuvlyssna på folk.
Haha, yup, tjuvlyssna 8D Skitkul! Vi ska typ kolla hur ett samtal fungerar.
Sen ska jag på massa olika läkarbesök resten av dagen,
så det blir inte många lektioner för min del!

Och på Onsdag är jag ledig för jag har fortfarande inte hittat en salong
att praktisera på. Alla salonger här i Norrköping är upptagna eller elaka lol.
Hoppas ni får en skön vecka, jag kommer iaf ha de (Y)


Kommentarer
Postat av: apanda

Du kan få praktisera hur det är att sitta i min soffa XD

2010-09-28 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0