Im one lucky soab c:



Lowe, vad skulle jag göra utan dej din knas-säl? <3

Han fick väcka mej imorse för jag hade stängt av larmet på telefonen
och bara gått och lagt mej igen ._. Jag börjar kl 8 och vaknade 7.30
Trots mitt skitsuriga humör för att jag hade försovit mej så mkt
så var Lowe glad, ställde fram frukost och försökte muntra upp mej hela tiden.
Jag fattar inte hur han orkar vara så himla snäll & perfekt? ;_;
Jag har verkligen tur som har honom.
Tack vare Lowe kom jag bara 10 minuter för sent,
och jag var på rätt bra humör ändå! Hade jag varit själv och försovit mej så mkt
så hade jag skitit i första lektionen och surat resten av dagen,
men med en så underbar pojkvän som jag har så är det svårare att sura haha!
I December har vi varit tillsammans i 2 år.
Det ska firas stort :3

Kommentarer
Postat av: Ek

kawaii na ;3

2010-10-14 @ 00:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0