Kopierat från bdb 8D


Jag var ju hos farbror doktorn idag OnO Hon tog blod från min arm.
5 rör tog hon. Och jag fick ett klistermärke.
De e inga lättförtjänta klistermärken det där! :O
Jag fick ligga ner när jag tog proverna den här gången, för jag blir
alltid så yr och svimmar nästan. När hon drog ut blodet så kändes det
som om jag började sväva haha XD och i mitt huvve började kyrkokörer sjunga,
ni vet sådär som det låter när det händer nåt fantastiskt i filmer! 8DDD

Det e så skönt att ha det gjort >w< jag fick inte äta eller dricka innan jag tog proverna så jag e skithungrig nu och jag e ledig resten av dagen.
Vad tycker ni jag ska äta? O.O
Vad är eran favorit frukost?
För jag har absolut ingen fantasi och en liten mandarin
i fruktskålen börjar se väldigt lockande ut! ÒwÓ

RÄDDA MANDARINEN -
GE MEJ FRUKOST TIPS!

Kommentarer
Postat av: apanda

min favorit yoghurt är yoggi :D

eller hemmalagad rissgryns- eller mannagrynsgröt på vintern :3



jag tycker du ska äta... choklad!

2010-09-28 @ 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0